عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 24 آذر 1393
بازدید : 74
نویسنده : رامین رها

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سفر به خوزستان و در جمع کارکنان یکان های ارتش مستقر در این استان گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به قدرت نیروهای مسلح ما واقفند برخورد نظامی و سخت با نظام ایران اسلامی را پر هزینه می دانند لذا روی به جنگ نرم و هجمه فرهنگی به ما آورده اند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با بیان این که نیروهای مسلح ما باید همیشه در اوج آمادگی باشند، افزود: اختلاف و تفرقه افکنی بین قومیتها به ویژه شیعه و سنی، ناامید کردن جوانان نسبت به آینده، تضعیف اعتقادات دینی جوانان ما، ترویج فرهنگ فساد و بی بند و باری و بی اعتقاد کردن نسل جدید به دین؛ از جمله راه کارها و تلاش های دشمنان در جنگ نرم علیه ایران اسلامی می باشد.

نماینده ولی فقیه در ارتش افزود: دشمن می خواهد روحیه جهادی را در مردم از بین ببرد لذا همه باید تلاش کنند فرهنگ حسینی که اوج روحیه جهادی است را ترویج داده و آن را نهادینه سازند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین در جمع عزاداران حسینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خوزستان از جمله مهم ترین رسالت های شیعیان را زنده نگاه داشتن و ترویج فرهنگ نجات بخش امام حسین(ع) دانست و گفت: ما باید راه کارهایی داشته باشیم تا بتوانیم سیره و گفتار ائمه را دنبال کنیم.

وی بر پایی آئین های سوگواری و عزاداری را یکی از راه کارهای راهبردی زنده نگاه داشتن قیام امام حسین(ع) دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس، عشق به امام حسین (ع) موتور محرکه و عامل بسیاری از موفقیت ها بود.

 

 
 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک کلاغ چهل کلاغ و آدرس kalagh khabarchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 165
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 165
بازدید ماه : 1225
بازدید کل : 63101
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com